اطلاعات جامع تخصصي پزشكي اطلاعات جامع تخصصي پزشكي .

اطلاعات جامع تخصصي پزشكي

چرا ناهار مدرسه هاي ژاپن بهترين ناهار دنيا است؟

هنگامي كه آمريكايي ها به منوي ناهار كودكيشان در كافه ترياي مدرسه فكر مي كنند، احتمالا يك تكه گوشت رنگ و رو رفته بي شكل و بي مزه را به خاطر مي آورند. ولي براي كودكان ژاپني، ناهار مدرسه يك تجربه غني از فرهنگ، مواد مغذي و تركيبي پايدار است .به گفته ماشيرو اوجي، يكي از مديران دولتي آموزش بهداشت مدارس در ژاپن در مصاحبه اي به واشينگتن پست، گفت: ديدگاه ژاپن اين است كه ناهار مدرسه بخشي از آموزش است نه جدا از آن. هزينه ناهار ارائه شده در مدارس ژاپن مقرون به صرفه بوده و ناهار دانش آموزان از مواد غذايي تازه و توسط خود دانش آموزان آماده مي شود و كودكان ژاپني غذايي كه آماده كرده اند صرفا براي خوردن نيست، آنها حين آماده كردن غذا در مورد مواد مغذي و عناصر فرهنگي غذايشان هم آموزش مي بينند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۹:۲۶ توسط:افرينا موضوع: عمومي نظرات (0)

بررسي بهترين عطر هاي تلخ و ماندگار مردانه لاكچري

212 VIP Men Wild Party carolina Herrera for men

ادكلن هاي تلخ و ماندگار مردانه «كارولينا هررا212 وي آي پي من وايلد پارتي» در سال 2016 عرضه شده و طبق نظر برخي عطر شناسان، انعكاس‌دهنده‌ي روحيه‌ي شب‌هاي «نيويورك» است. اين عطرِ چوبي- ادويه‌اي، در ضمن، رايحه‌اي مدرن نيز محسوب مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۶:۰۳ توسط:افرينا موضوع: عمومي نظرات (0)

داكت اسپليت ايران رادياتور تاسيسات دات كام + مزاياي آن نسبت به رادياتور

داكت اسپليت ايران رادياتور با عملكرد سرد و گرم مي‌تواند جايگزين مناسبي براي ساير سيستم‌هاي مشابه در اين زمينه باشد. ايران رادياتور يكي از شركتهاي پيشرو در زمينه توليد سيستمهاي گرمايشي و سرمايشي در ايران است. اين شركت ايراني سابقه طولاني و حضور موفقي در طراحي تجهيزات سرمايشي و گرمايشي در ايران دارد. به دليل سطح بسيار بالاي كيفيت، محصولات خود را به ساير كشورهاي خاورميانه صادر مي‌كند. گروه توليدي ايران رادياتور داكت اسپليت راندمان بالايي مطابق با استانداردهاي ملي و بين المللي در ظرفيت‌هاي 18000 تا 60،000 BTU در ساعت توليد مي‌كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۹:۰۸ توسط:افرينا موضوع: عمومي نظرات (0)