اطلاعات جامع تخصصی پزشکی اطلاعات جامع تخصصی پزشکی .

اطلاعات جامع تخصصی پزشکی

تاریخچه برند اوریفلیم سوئد با سابقه ای طولانی در زمینه زیبایی

معرفی برند آرایشی و سلامت – اوریف لیم

شرکت اوریف لیم در سال ۱۹۶۷( ۱۳۴۶شمسی ) یعنی ۴۴ سال پیش در سوئد توسط برادران آف یوکنیک ( رابرت و یوناس )با هدف تولید وعرضه محصولات آرایشی وبهداشتی با کیفیتی بالا وبدون استفاده از مواد شیمیایی تاسیس شدو پایه محصولات خود را بروی گیاهان ومواد حاصل ازطبیعت بنا نهادواکنون با بیش از ۴۴ سال سابقه در این زمینه به عنوان بزرگترین شرکت تولید وفروش مستقیم محصولات آرایشی و بهداشتی اروپا به فعالیت خود ادامه می دهد و بازار خود رادر بیش از۶۵کشور جهان گسترش داده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۳:۳۳ توسط:افرینا موضوع: عمومی نظرات (0)

چرا ناهار مدرسه های ژاپن بهترین ناهار دنیا است؟

هنگامی که آمریکایی ها به منوی ناهار کودکیشان در کافه تریای مدرسه فکر می کنند، احتمالا یک تکه گوشت رنگ و رو رفته بی شکل و بی مزه را به خاطر می آورند. ولی برای کودکان ژاپنی، ناهار مدرسه یک تجربه غنی از فرهنگ، مواد مغذی و ترکیبی پایدار است .به گفته ماشیرو اوجی، یکی از مدیران دولتی آموزش بهداشت مدارس در ژاپن در مصاحبه ای به واشینگتن پست، گفت: دیدگاه ژاپن این است که ناهار مدرسه بخشی از آموزش است نه جدا از آن. هزینه ناهار ارائه شده در مدارس ژاپن مقرون به صرفه بوده و ناهار دانش آموزان از مواد غذایی تازه و توسط خود دانش آموزان آماده می شود و کودکان ژاپنی غذایی که آماده کرده اند صرفا برای خوردن نیست، آنها حین آماده کردن غذا در مورد مواد مغذی و عناصر فرهنگی غذایشان هم آموزش می بینند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۹:۲۶ توسط:افرینا موضوع: عمومی نظرات (0)

بررسی بهترین عطر های تلخ و ماندگار مردانه لاکچری

212 VIP Men Wild Party carolina Herrera for men

ادکلن های تلخ و ماندگار مردانه «کارولینا هررا212 وی آی پی من وایلد پارتی» در سال 2016 عرضه شده و طبق نظر برخی عطر شناسان، انعکاس‌دهنده‌ی روحیه‌ی شب‌های «نیویورک» است. این عطرِ چوبی- ادویه‌ای، در ضمن، رایحه‌ای مدرن نیز محسوب می‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۶:۰۳ توسط:افرینا موضوع: عمومی نظرات (0)

داکت اسپلیت ایران رادیاتور تاسیسات دات کام + مزایای آن نسبت به رادیاتور

داکت اسپلیت ایران رادیاتور با عملکرد سرد و گرم می‌تواند جایگزین مناسبی برای سایر سیستم‌های مشابه در این زمینه باشد. ایران رادیاتور یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه تولید سیستمهای گرمایشی و سرمایشی در ایران است. این شرکت ایرانی سابقه طولانی و حضور موفقی در طراحی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در ایران دارد. به دلیل سطح بسیار بالای کیفیت، محصولات خود را به سایر کشورهای خاورمیانه صادر می‌کند. گروه تولیدی ایران رادیاتور داکت اسپلیت راندمان بالایی مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی در ظرفیت‌های 18000 تا 60،000 BTU در ساعت تولید می‌کند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۹:۰۸ توسط:افرینا موضوع: عمومی نظرات (0)

رپورتاژ آگهی دائمی از سایت رکس سو

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های خبری معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود، خرید رپورتاژ آگهی دائمی و با کیفیت است .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۸:۳۰ توسط:افرینا موضوع: عمومی نظرات (0)