اطلاعات جامع تخصصی پزشکی اطلاعات جامع تخصصی پزشکی .

اطلاعات جامع تخصصی پزشکی

داکت اسپلیت ایران رادیاتور تاسیسات دات کام + مزایای آن نسبت به رادیاتور

مشخصات داکت اسپلیت ایران رادیاتور

داکت اسپلیت ایران رادیاتور از کمپرسور دوار برای مناطق معتدل و مرطوب استفاده می کند. با توجه به کیفیت و عملکرد بهینه این تجهیزات، در همان سالهای اول در لیست بهترین کانال‌های اسپلیت موجود در بازار قرار گرفت و به یکی از پرفروش‌ترین مارک‌ها تبدیل شد. گروه تولیدی ایران رادیاتور به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی از کیت‌های اینورتر در این محصولات استفاده می‌کند.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش همان شرکت در نمایندگی‌های فعال در سراسر کشور با بالاترین سطح کیفیت ارائه می‌شود. فروش داکت اسپلیت ایران رادیاتور با دوره ضمانت کمپرسور 60 ماه و 18 ماه، سایر قطعات با قیمت مقرون به صرفه انجام می شود.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور یکی از متداول‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع در جهان است، این سیستم مانند اسپلیت دیواری از یک واحد داخلی (تهویه هوا) و یک واحد خارجی (کندانسور) تشکیل شده است که توسط لوله‌های مسی به یکدیگر متصل می‌شوند.

استفاده از هوای برگشتی برای افزایش کارایی دستگاه و مصرف کمتر سوخت و همچنین هوای تازه برای نیاز مبرم هر واحد آپارتمانی که اکسیژن کافی برای سلامت جسمی در تابستان و زمستان فراهم می‌کند از دیگر مزایای این سیستم است.

سرمایش و گرمایش در این سیستم توسط کولر با مکش هوای داخلی انجام می‌شود.

تفاوت سیستم داکت اسپلیت با سیستم ترکیبی اسپلیت دیواری و رادیاتور

به جای استفاده از چندین پانل دیواری در یک واحد مسکونی یا اداری، از یک تهویه مطبوع مرکزی در پشت سقف کاذب استفاده می‌شود که توسط کانال، کلیه اتاق‌ها و فضاهای مورد نیاز تهویه می‌شود.

سیستم گرمایشی بسیار قوی: برای گرمایش، از سیم پیچ آب گرم استفاده می‌شود که از پکیج یا موتورخانه تأمین می‌شود و سیستم رادیاتور برداشته می‌شود و همچنین 20 تا 30 درصد در مصرف گاز صرفه جویی می‌شود. همچنین، فضای گرمایش در مقایسه با رادیاتور بسیار زیاد است.

انشعابات دیواری قدرت گرمایی کمی دارند و همچنین از برق برای گرم کردن استفاده می‌کنند که این امر هزینه برق مصرفی در زمستان را افزایش می‌دهد.

مزایای سیستم اسپلیت کانالی

- تهویه هوا در تابستان و مصرف برق را تا 50٪ نسبت به کولرهای گازی کاهش دهید

- گرمایش بسیار قوی توسط سیم پیچ آب گرم از پکیج یا موتورخانه و صرفه جویی در مصرف گاز در زمستان 20٪ تا 30٪

سیستم رادیاتور و لوله کشی مربوطه را از بین ببرید

- اجرای بسیار سریع توسط کانالهای فلکسی عایق بندی شده

-مستقل هر واحد از نظر مصرف انرژی

-انتقال خنک کننده و تهویه مطبوع توسط کانال در هر واحد به کلیه فضاها، حذف پنل ها و استفاده مناسب از فضای داخلی

کاهش صدای عالی با کانال‌های زنگ دار فلکس عایق بندی شده (انعطاف پذیر) جدید

لوله کشی اضافی در ساختمان را از بین ببرید

- فیلتراسیون هوا توسط فیلترهای قابل شستشو

با برداشتن سیستم رادیاتور هزینه‌ها را کاهش دهید

- امکان نصب دستگاه برای فضاهای کوچک تا بزرگ

نیازی به استفاده از تکنسین نگهداری نیست

- امکان استفاده در ساختمانهای تحت بازسازی با حداقل تعمیرات

- قابلیت طراحی سیستم متناسب با سردترین و گرمترین مناطق

کانال کشی عمودی را از بین ببرید

یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین مارک‌های بازار ایران، مارک سایت تاسیسات دات کام است. این شرکت با مجوز دو شرکت مشهور جهانی توشیبا ژاپن و آمریکایی کریر در چین فعالیت می‌کند. در حال حاضر محصولات این شرکت به تمام نقاط جهان از جمله ایران صادر می‌شود. سیستم‌های تهویه مطبوع  داکت اسپلیت ایران رادیاتور در ایران حدود 15 سال سابقه دارند، بنابراین از نظر کیفیت، تحویل، گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از شرکت‌های معتبر در این زمینه است.

یکی از محصولات این شرکت که در کشور با استقبال خوبی روبرو است، داکت اسپلیت ایران رادیاتور است که در سایر مقالات در مورد این محصول توضیح داده می‌شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۹:۰۸ توسط:افرینا موضوع: عمومی نظرات (0)